יום שני, 13 במאי 2013

איך נתחזק?


 

איך נתחזק?

 

במאה שנים שעברו התרחשו שתי מלחמות עולם באירופה בעיקר.האנשים חשו ברעב, ראו את המוות מול עיניהם. בשנות ה-60 ועוד תכף אחרי המלחמות  האנשים רצו להתחזק ולחזק את בני ביתם. נוצרה תופעה שהאנשים דואגים לאכול טוב, הרבה, לא לרזות, להאכיל את ילדיהם עוד ועוד כדי להתחזק. נוצר המיתוס הפרסומי שיש סכנה מחוסר מספיק מזון בעולם( בעקבות בעיקר מן העולם השליש המתרבה הרבה).  כפתרון הומצאה תעשיית המזון שמקורה במזונות טבעיים וסופה באריזות של מוצרים משונים עם תוספות טעם וריח ועוד כימיקלים כדי ליצור מוצרים שעומדים על המדף, מוצרים יפים יותר, גדולים יותר, ירוקים או אדומים יותר, "נקיים יותר"- תעשיית המזון מתחרה במזון הטבעי, בחוצפה וסילוף האמת.

במקביל התפתחה תעשיית מזון טבעי, שסובל מאותן הבעיות של התעשיה ועוד חידוש :"תוספות מזון"

הכל בלווי פרסום ענייני כדי להתחזק . בעוד שחברות גדולות מתעשרות  בגדול ממכירת כדורי מזון, המכילים עקבות אבקות מזון במחירי עתק ובפרסום  אלים.

היום  זה כבר נחלת הכל- תוספות מזון בכל בית ומזונות תעשייה בהקפאה או אריזות חטיפים לילדים. נוצרה תרבות של זלילה- מתוך טענה לטובת העולם כאילו- להביא שפע שלא יחסר.

דברים שלא ידעתי או ראיתי, ילדי קצת ראו אך נכדי חיים בהם.

 

חברים יקרים כל זה לרעתו של האדם בגדול.

תרבות הזלילה והשפע מביאות למחלות קשות והדברים ידועים.

כל הטיעונים שהזכרתי הם כזב. תוצרת של פרסום יקר המכניס כפול כפליים. במאה הו נוצר פרסום קרוב לשטיפת מח. בגלל אלימות הפרסום, האנשים מקבלים אותו כאילו זה הסמכתא ממישהו, ולא מודעים על הסכנות החשופים להם הם ובניהם. 

 

הדרך היחידה כדי להתחזק היא לתת לעצמנו לתפקד על פי חכמתו שטמן בנו ע"י אכילה מעטה ובסיסית וטבעית.  האכילה הבסיסית צריכה לבוא במקביל לניקוי מתמיד של הגוף והנפש מן הפסולת המצטברת.

ככל שהמנגנון נקי יותר מפסולת יכול לתפקד טוב יותר.  אם אתה חפץ להימנע ממחלות קשות, אחד התכתיב: נקיון פנימי ע"י אכילת ירקות, אכילה מעטה והרבה תנועה. חיים עם עניין וריחוק מן השעמום.

 

רק לשמוח יש

ארנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה