יום שלישי, 31 בינואר 2012

יש אפשרות אחרת

בעזרת ה' ית' אפשר לבחור בדרכים טבעיות לרפוי, אותן הקב"ה ברא לפני המחלה.

בית חגלה
הקב"ה הוא הנותן בריאות והוא המביא את המחלות בהתאם למעשי האדם. יש לעמוד לפניו בחשבון נפש לבדוק איך משפרים את העמדה הזו לפניו.

הרופאים במתרבות המערבית הם חוטאים בכמה תחומים וזוכים במעטים

הם יוצרים עולם של הפקר עולם שהאדם מלך,כל יכול ממציא פתרונות מסובכים  עלפי הטכנולוגיה המתקדמת (שהיא למעשה גורמת לסבל רב אצל האנשים, בגלל האמצעים שהם פוגעים באנשים בגדול- הקרנות, כימיקלים) .הם מעבירים את המסר: אני יודע, הגוף הוא משוגע. הם מלמדים איך לעקוף את הגוף והם, הרופאים מביאים פתרונות חילופיים שהם עלפי רב הסרת איברים "שלא מתפקדים"
במקום זה אנו מלמדים את האדם להקשיב לעצמו, שהרי הקב"ה טמן בגוף הבריות  כזו חוכמה שאנו איננו יודעים אפילו פסיק קטן. יש להתבונן וללמוד מן הגוף דרכי רפוי .
הם מלמדים את האנשים מגיל 0 כבר בטיפת חלב  לבוא לבדיקות (שעבוד לרפואה) כדי לדעת ( מענה ליצר הרע ולא מענה לבריאותו של האדם. בריאות ברפואה המערבית= פסק הזמן בין אשפוז אחד למשנהו). מאחר והרופא הוא היודע הולכים אליו כדי לדעת, לא כדי להתרפא. המסר המועבר לאנשים הוא "תכייף! אנחנו כאן". מלמדים את האנשים מגיל אפס להתנכר לעצמם, להתענג ביצר כדי.... שיפלו בידיהם. האנשים סובלים קשה מאוד, השכבות החלשות באופן אנוש ואין מציל: תשובתו של הרופא לסבל האנושי היא: "אתה סובל אתה קיים! תודה שרק כך!". הצבור סובל קשה עד שמגיע לשולחן הניתוחים ואין מרחם. הרפואה המערבית לימדה את האנשים  להאמין להם ובהם והם הפכו להיות התעשיה הגדולה ביותר. הם עושים כסף גדול על חשבון בריאותם של האנשים אותם הם מרמים בדרכי התנהגות כופרים לה' ית' ולעצמם.
הטכנולוגיה בשרות הרפואה הפכה להיות מין עבודה זרה. מאמינים בה שהיא עושה ניסים. הם האנשים קטנים לעומתה. כמו שבזמנו האנשים היו משתחווים לפסלים- מעשה ידי האדם, כך היום אנשים משועבדים לטכנולוגיה ללא הסוס והרי היא מעשה ידי אדם.
במקום זה ברפואה הטבעית אנו מלמדים את האדם להכיר במבנה המיוחד לו, לא לפגוע בעצמו בדרכים קשים לא לאכול מאכלים גרועים בשבילו ללמוד לקחת אחריות על עצמו ועל חייו. על החיים הגשמיים כאחת עם החיים המוסריים מול ה' ית'.

כמה זכויות לרפואה הרגילה. הצלת חיים מתאונות ופצעי מלחמה בשדה הקרב ובבית.

הטכנולוגיה שבשה גם את המזון, אחד הדרכים שנתן הקב"ה כדי להתחבר אליו- לחיות האלוקית הנמצאת בבריאה. ע"י תעשיית הפרסום האדם לומד לאכול אוכל תעשייתי כדי להיות שייך לחברה ועומד בתור לניתוח כחלק מאותה עיסקה.
אין צורך בכל זה רבותי. רק לשוב אל דרכי ה' הפשוטים הנמצאים בעולם הטבע בשפע ולעבוד אותו בשמחה, במתינות ואהבה ולהתרחק ולהסתייג מן הטכנולוגיה האנושית .
בשמחה,
ארנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה